Що думають стоматологи про своїх пацієнтів

Робота з людьми надзвичайно цікава, особливо коли йдеться про стосунки стоматолога та пацієнта. З ким тільки не доводиться мати справу: зляканими, відповідальними, забудькуватими, тривожними, веселими – і до кожної людини треба мати свій підхід. У цій статті ми розберемо, що думають стоматологи про пацієнтів, які якості найбільше цінують у них і як допомагають впоратися з тривогою під час прийому.

Консультація всього від 250 грн.

Записатись

Найпоширеніші типи пацієнтів

Найпоширеніші типи пацієнтів

Кожна людина унікальна та цікава. Кожна має свій досвід, свій світогляд, свої риси характеру. Тим не менш, у поведінці людей є деякі спільні патерни. І деякі з них виявляються на прийомі у стоматолога. Маючи свій досвід, ми виділили кілька найпоширеніших типів пацієнтів:

  • Тривожний пацієнт. Навіть проста консультація для нього – справжній стрес, а звук бормашини супроводжується запамороченням та бажанням встати, попрощатися та піти додому.
  • Відповідальний пацієнт. Він частий гість клініки, не нехтує регулярними оглядами і виконує всі рекомендації лікаря.
  • Пацієнт-колега. Це людина, яка все знає з інтернету та повідомляє про свій діагноз ще до огляду та діагностики. Часто сперечається з лікарем та бажає знати все про свій стан.
  • Пацієнт, який любить зволікати з лікуванням. Він з’являється у стоматологічному кріслі, коли біль терпіти вже немає сил. Плановими оглядами нехтує.
  • Пацієнт, який не дотримується рекомендацій. Буває, людина отримала належне лікування, вислухала поради щодо догляду за ротовою порожниною і благополучно їх проігнорувала. Результат – повторний візит зі скаргами на ускладнення.

 

Думки лікаря про кожну людину будуть різними. Але чи обов’язково вони негативні?

стоматолог

Що думають стоматологи про своїх пацієнтів

У спілкуванні з лікарем люди можуть відчувати різні емоції: як довіру, дружелюбність, так і страх, агресивність, нервозність. Кваліфіковані фахівці вміють визначити, що стоїть за цими емоціями, та намагаються знайти підхід до співрозмовника.

стоматологи

Намагаючись зрозуміти, що думають стоматологи про своїх пацієнтів, слід пам’ятати, що ціль лікаря – допомогти. Відповідно, його думки спрямовані на вирішення поставленого завдання. Наприклад, тривожну людину слід заспокоїти. Пацієнту, який поставив собі діагноз, начитавшись сумнівних форумів, слід докладно розповісти про стан здоров’я і допомогти довіритися професіоналу. Тому, хто ігнорує рекомендації, потрібно авторитетно нагадати про важливість дотримання призначень. Людям, які затягнули з лікуванням, можна пояснити, що усунення проблеми на ранній стадії було б менш скрутним.

Які якості найбільше цінують лікарі у своїх пацієнтах

Визнаємо, з деякими людьми порозумітися не так просто. Тим не менш, нам цікавий кожен пацієнт, а наше головне завдання – допомогти йому вирішити проблему стоматологічного характеру, і заспокоїти, привернути до себе, викликати довіру.

стоматологи

Як лікарі, найбільше ми цінуємо у пацієнтів відповідальний підхід. Лікування проходить набагато легше і швидше, коли людина дотримується рекомендацій та своєчасно усуває проблеми. Дуже цінною є і довіра з боку пацієнта. Приємно, коли він чесно розповідає про свої симптоми, зізнається у страхах.

 

У клініці My Smile працюють досвідчені стоматологи. Вони надають ефективне та якісне лікування в комфортній та довірчій для кожного пацієнта обстановці.